Ontdek de taal
van
bloemen en kleuren

Heeft u een klacht?

Klachtenformulier

Naam
Telefoonnummer
Email 
Omschrijving klacht 
 

Protocol klachtenafhandeling

Bij ons ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord.

Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Protocol klachtenafhandeling:

KlachtConsument moet voldoen aanAfhandeling 
Niet geleverdReactie binnen 1 weekAlsnog leveren met excuus ten bedrage van
ca. 50% van het orderbedrag.
Niet geleverd, niet thuisReactie binnen 1 weekNiet-thuis kaartje door de bus en op verzoek 1 keer opnieuw bezorgen.
Te laat geleverdReactie binnen 2 dagenExcuus ten bedrage van ca. 50% van het orderbedrag
Te vroeg geleverdReactie binnen 2 dagenNogmaals leveren met excuus.
Kwaliteit niet goed*Toonbaar binnen 7 dagenOude boeket terug t.b.v. onderzoek. Opnieuw
bezorgen van zelfde bestelling.
Onvolledige leveringReactie binnen 2 dagenNalevering van het ontbrekende
© 2018 Violien Bloemen en Interieur | PrivacyActilus webdesign